Rozbor využití Google Ads ve společnosti Nářadí Hornig s.r.o. – Jan Tyč
Jan Tyč
Bachelor's thesis
Rozbor využití Google Ads ve společnosti Nářadí Hornig s.r.o.
Analysis of the use of Google Ads in the company
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá problematikou praktického využití PPC reklamy s prvky auto- matizace a strojového učení v Google Ads. Hlavním cílem je rozbor efektivního využití reklamního systému Google Ads ve společnosti Nářadí Hornig s.r.o., a to za pomoci nejno- vějších možností tohoto systému, automatizace a strojového učení. Hlavní cíl má své dílčí cíle, které jsou dále popsány v části Úvod.Práce …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of practical use of PPC advertising with elements of automation and machine learning in Google Ads. The main goal is to analyze the effective use of the Google Ads advertising system in the company Nářadí Hornig s.r.o., with the help of the latest possibilities of this system, automation and machine learning. The main goal has its sub-goals, which are further …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79964
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: Zdeněk Smutný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Utilization of Machine Learning in Biomedical Image Synthesis
David Wiesner -
Application of machine learning to searching in unstructured data
Terézia Slanináková -
Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti
Kateřina Tomášová -
Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti
Kateřina Tomášová -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Michaela Vachová -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Klaudia Olejníková -
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan