Zvyšování obchodní účinnosti internetového obchodu – Miloslav Sirový
Miloslav Sirový
Diplomová práce
Zvyšování obchodní účinnosti internetového obchodu
Increasing of business efficiency of the online store
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zvyšováním obchodní účinnosti internetového obchodu 4RIDERS. Cílem práce je komplexní analýza, zhodnocení a doporučení konkrétních kroků k modernizaci internetového obchodu 4RIDERS z hlediska online marketingových aktivit, strategií a technických řešení. Teoretická část popisuje legislativní a technické požadavky nutné pro provoz internetového obchodu a definuje základní pojmy …víceAbstract:
The thesis deals with the increasing of business efficiency of the online store 4RIDERS. The aim of the thesis is the complex analysis, evaluation and recommendation of specific steps to modernize the online store 4RIDERS in terms of online marketing activities, strategies and technical solutions. The theoretical part describes the legislative and technical requirements necessary for the operation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48650
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48650
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj