Návrh zvýšení konkurenční schopnosti společnosti Optika se sídlem v Moravském Krumlově – Bc. et Bc. Gabriela Miklišová
Bc. et Bc. Gabriela Miklišová
Diplomová práce
Návrh zvýšení konkurenční schopnosti společnosti Optika se sídlem v Moravském Krumlově
A Proposal to Increase the Competitiveness of the Business Optika Based in Moravský Krumlov
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou zvýšení konkurenční schopnosti společnosti Optika Kocandová. Jejím hlavním cílem je vytvoření návrhu zvýšení konkurenční schopnosti této optiky. V teoretické části práce jsou shrnuty základní poznatky z oblasti konkurence, oční optiky a analýzy konkurenceschopnosti podniku. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části diplomové …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of increasing the competitiveness of Optika Kocandová company. The main goal is to create a proposal for improving the competitiveness of this optical store. The theoretical part of the thesis summarizes basic knowledge in the field of competition, optical stores, and analysis of business competitiveness. The practical part is divided into an analytical and a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKLIŠOVÁ, Gabriela. \textit{Návrh zvýšení konkurenční schopnosti společnosti Optika se sídlem v Moravském Krumlově}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/l5om84/.
Jak správně citovat práci
Miklišová, Gabriela. Návrh zvýšení konkurenční schopnosti společnosti Optika se sídlem v Moravském Krumlově. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová -
Analýza marketingová strategie společnosti eBRÁNA
Johana Hübnerová -
Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku
Ilona Havelková -
Formulace marketingové strategie
Dmitrii Ognevskii -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Markéta Hassmanová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk