Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu – Ing. Kristýna Balatková
Ing. Kristýna Balatková
Bakalářská práce
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
Typology of consusmer's personality and its significance for market segmentation
Anotace:
Tato práce se zabývá otázkou, nakolik ovlivňuje povaha a psychické vlastnosti člověka jeho spotřební chování. Neustále probíhají výzkumy lidské osobnosti a výstupy z těchto výzkumů se potom využívají v marketingu za účelem vytvoření efektivní reklamy. Práce popisuje, které faktory osobnosti jsou pro spotřební chování významné, resp. jaký mají vliv na spotřebitelovo chování a rozhodování při nákupu …víceAbstract:
This work deals with the issue relating to how much the human nature and psychological characteristics influence behaviour surrounding consumption. There are numerous ongoing research projects into human personality, and the outcomes of these studies are then used in marketing to create more effective advertisements. This study identifies personality traits that are important to consumer behaviour …víceKlíčová slova
Spotřebitel typologie osobnosti spotřební chování vnímání pozornost učení paměť motivace návyky potřeby emoce sociální okolí segmentace trhu Consumer personality typology consumer behaviour perception attention learning memory motivation habits needs emotions social environment market segmentation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/blt2t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jaroslav Peterka -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Eva Šťastná -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Pavlína Horáková -
Segmentace spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky
Eva Bendová -
Segmentace trhu spotřebitelů kávy s cílem nalezení vhodného segmentu pro produkt Pressca
Michal Sýkora -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Personality Typology in ELT: Instruments for Improving Teaching Style and Enhancing Pupils' Learning
Hana Marková