Mystery shopping a jeho vliv na zlepšování kvality služeb – Bc. Petr Rychlý
Bc. Petr Rychlý
Diplomová práce
Mystery shopping a jeho vliv na zlepšování kvality služeb
Mystery shopping and its impact on improving service quality
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je využití metody mystery shoppingu pro zvýšení kvality nabízených služeb vybraného podniku. Tato metoda marketingového výzkumu byla aplikována ve dvou vlnách, a právě díky tomu bylo možné sledovat změny v kvalitě zákaznického servisu. V teoretické části je podrobně vysvětlen pojem mystery shopping a popsána problematika marketingu služeb.Praktická část práce obsahuje návrh …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the use of mystery shopping method to increase the quality of customer service of a selected company. Application of this marketing method in two stages allowed to observe the changes in the quality of the customer service. The theoretical part explains the concept of mystery shopping in detail and presents the topic of marketing services.The practical part contains a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping
Diana Kotvasová
Název
Vložil
Vloženo
Práva