Mystery shopping a jeho vliv na zlepšování kvality služeb – Bc. Petr Rychlý
Bc. Petr Rychlý
Master's thesis
Mystery shopping a jeho vliv na zlepšování kvality služeb
Mystery shopping and its impact on improving service quality
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je využití metody mystery shoppingu pro zvýšení kvality nabízených služeb vybraného podniku. Tato metoda marketingového výzkumu byla aplikována ve dvou vlnách, a právě díky tomu bylo možné sledovat změny v kvalitě zákaznického servisu. V teoretické části je podrobně vysvětlen pojem mystery shopping a popsána problematika marketingu služeb.Praktická část práce obsahuje návrh …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the use of mystery shopping method to increase the quality of customer service of a selected company. Application of this marketing method in two stages allowed to observe the changes in the quality of the customer service. The theoretical part explains the concept of mystery shopping in detail and presents the topic of marketing services.The practical part contains a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYCHLÝ, Petr. \textit{Mystery shopping a jeho vliv na zlepšování kvality služeb}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/l5wvoa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping
Diana Kotvasová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights