Bc. Dominika Dočekalová
Bakalářská práce
Image města Mikulov
Image of the Town Mikulov
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Image města Mikulov je analýza vnímání města očima jeho obyvatel. Úvod je zaměřen na teoretické poznatky týkající se image, teorie města a cestovního ruchu. V práci je popsána fyzicko-geografická a socioekonomická charakteristika města. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření mezi občany města, jehož výsledky jsou zhodnoceny SWOT analýzou.Abstract:
The object of the bachelor thesis Image of the town Mikulov is an analysis of perception of the town by its residents. The introduction is focused on theoretical knowledge about an image, a theory of the town and tourism industry. The thesis depicts physicogeographical and socio-economic characteristics of the town. The practical part is dedicated to a questionnaire survey for the citizens of Mikulov …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vne84/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2014
- Vedoucí: Mgr. Ing. Libor Lněnička, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Hana Svobodová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Sociální sítě a jejich význam pro městský marketing
Alena Čechová -
Marketing místa (město, oblast, země) jako forma zdroje příjmů z turistického ruchu
Antonie Pukišová -
Marketing města Lovosice
Ondřej ZYKA -
Marketing městské části Praha 7
Nikola Binova -
Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku
Radka JÍLKOVÁ -
Městský marketing v praxi
Jana Vlachová