Bc. Roman Dědič

Diplomová práce

Marketing produktů ekologického zemědělství

Marketing of organic agriculture products in the Czech republic
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem produkt ekologického zemdlství. V první ásti jsou vymezena specifika marketingu biopotravin a popsána charakteristika eského trhu s tmito produkty. Cílem druhé ásti je analýza a hodnocení marketingové innosti vybraného podniku ekologického zemdlství na základ vnímání zákazník. Analýza nejprve využívá metody pípadové studie k ovení podnikových pedpoklad pi tvorb a cílování …více
Abstract:
This thesis deals with marketing of organic agriculture products. In the first part the specifics of organic food marketing are defined and the description of the Czech organic products market is included. The goal of the submitted thesis is the analysis and customers assessment of a selected organic products company. At first, the analysis uses the case study method to check up the companys assumptions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta