Marketing produktů ekologického zemědělství – Bc. Roman Dědič
Bc. Roman Dědič
Diplomová práce
Marketing produktů ekologického zemědělství
Marketing of organic agriculture products in the Czech republic
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem produkt ekologického zemdlství. V první ásti jsou vymezena specifika marketingu biopotravin a popsána charakteristika eského trhu s tmito produkty. Cílem druhé ásti je analýza a hodnocení marketingové innosti vybraného podniku ekologického zemdlství na základ vnímání zákazník. Analýza nejprve využívá metody pípadové studie k ovení podnikových pedpoklad pi tvorb a cílování …víceAbstract:
This thesis deals with marketing of organic agriculture products. In the first part the specifics of organic food marketing are defined and the description of the Czech organic products market is included. The goal of the submitted thesis is the analysis and customers assessment of a selected organic products company. At first, the analysis uses the case study method to check up the companys assumptions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v2vct/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Taktika v biatlonu
Pavel Straňák -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Samed Sentürk -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
PIYUSH PIDHADIYA -
The role of social media in bank marketing. Case study of Tinkoff bank in Russia.
Alkhas Shengeliia -
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček