Petra Bočková

Master's thesis

Využití certifikace Fair trade a Direct trade v marketingové strategii českých pražíren kávy a kaváren

Fair trade and Direct trade certification in marketing strategies of Czech coffee roasters and cafes
Anotácia:
Tato diplomová se věnuje stavu na trhu výběrové kávy v České republice, přičemž se zaměřuje na postavení největších pražíren kávy a kaváren na tomto trhu a jejich marketingové strategie. Součástí práce je analýza těchto marketingových strategií se zaměřením na přístup těchto subjektů k Fair trade a Direct trade obchodním praktikám. Teoretická i praktická část práce přináší poznatky z českého trhu výběrové …viac
Abstract:
This diploma thesis is focused on the state of specialty coffee market in the Czech Republic, while concentrating on the position of the biggest coffee roasters and cafes on this market and their marketing strategies. Analysis of these marketing strategies is part of this thesis, with focus on approach of these roasters to Fair trade and Direct trade. Theoretical as well as practical part of this thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedúci: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Zdeňka Daňková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69018

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch