Využití certifikace Fair trade a Direct trade v marketingové strategii českých pražíren kávy a kaváren – Petra Bočková
Petra Bočková
Master's thesis
Využití certifikace Fair trade a Direct trade v marketingové strategii českých pražíren kávy a kaváren
Fair trade and Direct trade certification in marketing strategies of Czech coffee roasters and cafes
Anotácia:
Tato diplomová se věnuje stavu na trhu výběrové kávy v České republice, přičemž se zaměřuje na postavení největších pražíren kávy a kaváren na tomto trhu a jejich marketingové strategie. Součástí práce je analýza těchto marketingových strategií se zaměřením na přístup těchto subjektů k Fair trade a Direct trade obchodním praktikám. Teoretická i praktická část práce přináší poznatky z českého trhu výběrové …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on the state of specialty coffee market in the Czech Republic, while concentrating on the position of the biggest coffee roasters and cafes on this market and their marketing strategies. Analysis of these marketing strategies is part of this thesis, with focus on approach of these roasters to Fair trade and Direct trade. Theoretical as well as practical part of this thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedúci: Zuzana Kvítková
- Oponent: Zdeňka Daňková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69018
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský záměr na založení kavárny s výběrovou kávou
Radek Skopal -
Produkce a kvalita výběrové kávy z Kolumbie
David Snášel -
Komparace direct trade a fair trade
Robin Rolenc -
Podnikatelský plán na založení pražírny kávy
Hana Bašová -
Typologie zákazníků pražírny kávy
Nikol Řehánková -
Zhodnocení brandingu pražírny kávy
Lucie BLÁHOVÁ -
Úskalí a pozitiva vlastní pražírny kávy
Oldřich Šplíchal -
Specifika vlastní pražírny kávy a její správná příprava v gastronomických zařízeních
Denisa Schimková