Jiří Šťastný

Bachelor's thesis

Analýza znalosti českých značek piv zahraničními příslušníky generace Y

Analysis of Czech beer brand marks knowledge among foreign members of generation Y
Abstract:
České pivo je velice populární u nás i v zahraničí. Vzrůstající export tohoto produktu dokazuje jeho popularitu v zahraničí. Cílem je analyzovat znalost a oblíbenost českého piva mezi zahraničními příslušníky generace Y a jejich návyky při jeho konzumaci obecně. První tři kapitoly bakalářské práce popisují teoretické pozadí, které shrnuje základní informace o značkách, přehled spotřebitelských generací …more
Abstract:
Czech beer is very popular in the Czech Republic and abroad as well. Growing export of this product proves its popularity abroad. The aim of this bacelor thesis is to analyse knowledge and popularity of czech beer among foreign members of generation Y and find out their attitude toward beer in general. The first three chapters of the bachelor thesis describe a theorethical background, which summarizes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2019
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Ondřej Hradský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76434