Analýza znalosti českých značek piv zahraničními příslušníky generace Y – Jiří Šťastný
Jiří Šťastný
Bachelor's thesis
Analýza znalosti českých značek piv zahraničními příslušníky generace Y
Analysis of Czech beer brand marks knowledge among foreign members of generation Y
Abstract:
České pivo je velice populární u nás i v zahraničí. Vzrůstající export tohoto produktu dokazuje jeho popularitu v zahraničí. Cílem je analyzovat znalost a oblíbenost českého piva mezi zahraničními příslušníky generace Y a jejich návyky při jeho konzumaci obecně. První tři kapitoly bakalářské práce popisují teoretické pozadí, které shrnuje základní informace o značkách, přehled spotřebitelských generací …moreAbstract:
Czech beer is very popular in the Czech Republic and abroad as well. Growing export of this product proves its popularity abroad. The aim of this bacelor thesis is to analyse knowledge and popularity of czech beer among foreign members of generation Y and find out their attitude toward beer in general. The first three chapters of the bachelor thesis describe a theorethical background, which summarizes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76434
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Ondřej Hradský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76434
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
Viktória Hurajtová