Analýza znalosti českých značek piv zahraničními příslušníky generace Y – Jiří Šťastný
Jiří Šťastný
Bakalářská práce
Analýza znalosti českých značek piv zahraničními příslušníky generace Y
Analysis of Czech beer brand marks knowledge among foreign members of generation Y
Anotace:
České pivo je velice populární u nás i v zahraničí. Vzrůstající export tohoto produktu dokazuje jeho popularitu v zahraničí. Cílem je analyzovat znalost a oblíbenost českého piva mezi zahraničními příslušníky generace Y a jejich návyky při jeho konzumaci obecně. První tři kapitoly bakalářské práce popisují teoretické pozadí, které shrnuje základní informace o značkách, přehled spotřebitelských generací …víceAbstract:
Czech beer is very popular in the Czech Republic and abroad as well. Growing export of this product proves its popularity abroad. The aim of this bacelor thesis is to analyse knowledge and popularity of czech beer among foreign members of generation Y and find out their attitude toward beer in general. The first three chapters of the bachelor thesis describe a theorethical background, which summarizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76434
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Ondřej Hradský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76434
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
Viktória Hurajtová