Julia Ristićová
Bachelor's thesis
Marketingový mix
Marketing Mix
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix ve vybraném podniku. Hlavním cílem je navrhnout řešení, které povede ke zlepšení stávajícího marketingového mixu vybrané společnosti – NEA Beauté s.r.o. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části – teoretická východiska a vlastní práce.V teoretické části je vytvořena literární rešerše, ve které jsou vysvětleny pojmy z oblasti marketingu. Literární …moreAbstract:
The bachelor thesis analyses marketing mix in a selected enterprise. The aim is to propose a strategy that will lead to improvement of the present marketing mix in a selected enterprise – NEA Beauté s.r.o. The work is divided into two parts – theoretical and practical.In the theoretical part the author defines terminology in the field of marketing mix based on a literature review. The review is based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový mix vybrané firmy
Pavlína Rosová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights