Julia Ristićová
Bakalářská práce
Marketingový mix
Marketing Mix
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix ve vybraném podniku. Hlavním cílem je navrhnout řešení, které povede ke zlepšení stávajícího marketingového mixu vybrané společnosti – NEA Beauté s.r.o. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části – teoretická východiska a vlastní práce.V teoretické části je vytvořena literární rešerše, ve které jsou vysvětleny pojmy z oblasti marketingu. Literární …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses marketing mix in a selected enterprise. The aim is to propose a strategy that will lead to improvement of the present marketing mix in a selected enterprise – NEA Beauté s.r.o. The work is divided into two parts – theoretical and practical.In the theoretical part the author defines terminology in the field of marketing mix based on a literature review. The review is based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový mix vybrané firmy
Pavlína Rosová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková
Název
Vložil
Vloženo
Práva