Projekt získávání nových zákazníků VZP ČR – Ing. Beatrice Hustáková
Ing. Beatrice Hustáková
Master's thesis
Projekt získávání nových zákazníků VZP ČR
The Project of Acquisition New Customers at VZP CR
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu pro získávání nových zákazníků (pojištěnců) ve Všeobecné zdravotní pojišťovně České Republiky. Teoretická část pojednává o základních charakteristikách marketingu a zároveň je zde tato problematika převedena na specifika marketingu ve zdravotnictví. Další část se zabývá problematikou systému zdravotnictví a systému zdravotního pojištění. Praktická část charakterizuje …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create a project for attracting new customers (insurance members) at the VZP CR. The theoretical part describes characteristics of marketing and at the same time there is this issue transferred to the specifics of marketing in health care. Another part deals about health care system and health insurance system. The practical part describes VZP CR and describes and analyzes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hustáková, Beatrice. Projekt získávání nových zákazníků VZP ČR. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Konkurenceschopnost pojišťovny na trhu zdravotního pojištění
Kateřina Krbavcová -
Hospodaření a konkurenceschopnost zdravotních pojišťoven v kontextu vládních reforem ČR
David KOPŘIVA -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Návrh zvýšení konkurenceschopnosti klientských pracovišť řízených oblastní pobočkou vybrané zdravotní pojišťovny
Michaela Hradilová -
Reklama ve zdravotnictví
Miroslav HOPP -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva