Pavel Dvořák

Bakalářská práce

Změna struktury českého a světového trhu na příkladu přímého prodeje

ZMĚNA STRUKTURY ČESKÉHO A SVĚTOVÉHO TRHU NA PŘÍKLADU PŘÍMÉHO PRODEJE A MULTILEVEL MARKETINGU
Anotace:
V souvislosti se stále větším technologickým rozvojem a snahou se co nejvíce přiblížit zákazníkovi roste význam firem, které distribuují své výrobky formou přímého prodeje. Cílem této práce je dokázat, že se firmám přímého prodeje na úkor ostatních firem zvětšuje obrat, a tím tedy stále významněji přispívají ke změnám struktury trhu. Metodou práce je analýza dat, shrnutí závěrů z literatury, místní …více
Abstract:
In the context of increasing technological development and of the effort to get closer to the customer grows the importance of those companies that distribute their products through direct sale. The goal of this work is to prove that direct selling companies at the expense of other companies increase their turnover, and therefore contribute more significantly to changes in market structure. The method …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
  • Vedoucí: Zdenka Vostrovská
  • Oponent: František Petrášek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28233

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství