Změna struktury českého a světového trhu na příkladu přímého prodeje – Pavel Dvořák
Pavel Dvořák
Bakalářská práce
Změna struktury českého a světového trhu na příkladu přímého prodeje
ZMĚNA STRUKTURY ČESKÉHO A SVĚTOVÉHO TRHU NA PŘÍKLADU PŘÍMÉHO PRODEJE A MULTILEVEL MARKETINGU
Anotace:
V souvislosti se stále větším technologickým rozvojem a snahou se co nejvíce přiblížit zákazníkovi roste význam firem, které distribuují své výrobky formou přímého prodeje. Cílem této práce je dokázat, že se firmám přímého prodeje na úkor ostatních firem zvětšuje obrat, a tím tedy stále významněji přispívají ke změnám struktury trhu. Metodou práce je analýza dat, shrnutí závěrů z literatury, místní …víceAbstract:
In the context of increasing technological development and of the effort to get closer to the customer grows the importance of those companies that distribute their products through direct sale. The goal of this work is to prove that direct selling companies at the expense of other companies increase their turnover, and therefore contribute more significantly to changes in market structure. The method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
- Vedoucí: Zdenka Vostrovská
- Oponent: František Petrášek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Motivace distributorů v multilevel marketing společnosti
Thu Phuong Nguyen -
Multi-level marketing
Michal Plzák -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Multilevel Marketing jako forma přímého prodeje
Kateřina Vernerová -
Multilevel marketing společnosti Akuna CZ s. r. o.
Jan Maixner -
Multilevel Marketing jako podnikatelská příležitost
Barbora Pobišová