Michaela Krajčová

Diplomová práce

Marketingová strategie dopravní a spediční firmy

Marketing strategy of the transport and forwarding company
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti RALU, s.r.o. působící v oblasti mezinárodní dopravy a spedice. Teoretická část je zaměřena na analýzu externího a interního prostředí podniku, marketingovou strategii a jednotlivé prvky marketingového mixu. Obsahem praktické části, k jejímuž zpracování mi poskytly podklad poznatky z první části práce, je obecná charakteristika společnosti …více
Abstract:
This diploma thesis analyses the marketing strategy of RALU, s.r.o. company which operates in the field of international transport and forwarding. The theoretical part is elaborated from the standpoint of the analysis of external and internal organization's environment, marketing strategy and different parts of the marketing mix. The practical part, which is based on theoretical knowledge included …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2015
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Rastislav Kostoláni

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44860