Maia OZDEMIR

Doctoral thesis

Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia

Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Abstract:
As "a source of energy " for economic surge, innovation always was an important factor in economic development (SCHUMPETER, 2012) and therefore, was a popular topic for academic research. In the light of actual economic problems such as globalisation, increased migration and multiculturalism, the modern economic innovation literature would benefit from knowledge of migrants' overall cultural characteristics …more
Abstract:
Inovace jako "zdroj energie" pro ekonomický růst byla vždy jedním z důležitých faktorů ekonomického rozvoje (SCHUMPETER, 2012). Z tohoto důvodu bylo toto téma oblíbené za účelem akademického výzkumu. V dnešní době ekonomických problémů jako je globalizace, zvýšená migrace a multikulturnost, by mohly moderní ekonomické publikace zaměřené na inovaci čerpat z kulturních zkušeností migrantů a zejména preferencí …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 2. 2015
Accessible from:: 7. 2. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OZDEMIR, Maia. Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia. Zlín, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.2.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 2. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe