Strategizing of Personal Branding Start-Ups – Bc. Aneliya Bugubayeva
Bc. Aneliya Bugubayeva
Bachelor's thesis
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
Abstract:
Tato bakalářská práce představuje výzkum účinnosti strategií budování osobní značky na základě vývoje osobního brandu dotazníkového šetření v kontextu konkrétního začínajícího podniku. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část, která ukazuje vývoj efektivní strategie budování osobní značky. První část studie popisuje různé nástroje a platformy pro vytváření, zlepšování a analýzu osobního brandingu …moreAbstract:
This Bachelor Thesis represents the research of the effectiveness of personal branding strategies based on developing a Questionnaire Survey in a specific start-up context. The Thesis contains theoretical and practical parts that demonstrate the development of effective personal branding strategies. The first part of the study describes various tools and platforms for creating, improving and analyzing …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bn0xd/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2021
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Reader: Ing. Roman Mentlík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
Veronika Bodnárová -
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
Rusudan Gaprindashvili -
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu
Peter Galbavý -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia