Strategizing of Personal Branding Start-Ups – Bc. Aneliya Bugubayeva
Bc. Aneliya Bugubayeva
Bakalářská práce
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje výzkum účinnosti strategií budování osobní značky na základě vývoje osobního brandu dotazníkového šetření v kontextu konkrétního začínajícího podniku. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část, která ukazuje vývoj efektivní strategie budování osobní značky. První část studie popisuje různé nástroje a platformy pro vytváření, zlepšování a analýzu osobního brandingu …víceAbstract:
This Bachelor Thesis represents the research of the effectiveness of personal branding strategies based on developing a Questionnaire Survey in a specific start-up context. The Thesis contains theoretical and practical parts that demonstrate the development of effective personal branding strategies. The first part of the study describes various tools and platforms for creating, improving and analyzing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bn0xd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2021
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Roman Mentlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
Veronika Bodnárová -
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
Rusudan Gaprindashvili -
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu
Peter Galbavý -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia