Jan Němec
Bakalářská práce
E-reklama: současnost a budoucnost
Anotace:
Cílem této práce je upozornit na současný rozmach virtuální reklamy, ať již se jedná o reklamu on-line nebo reklamu v počítačových hrách, rozebrat určité moderní metody propagace, jež se v této oblasti používají, a odhadnout budoucí vývoj v těchto oblastech. V úvodní části je nastíněna celá problematika a dále se čtenář seznámí se stručnou historií reklamy z hlediska použitých médií. Druhá část je …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1370
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2007
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Zuzana Vilímová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1370
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.