Jan Němec

Bachelor's thesis

E-reklama: současnost a budoucnost

Anotácia:
Cílem této práce je upozornit na současný rozmach virtuální reklamy, ať již se jedná o reklamu on-line nebo reklamu v počítačových hrách, rozebrat určité moderní metody propagace, jež se v této oblasti používají, a odhadnout budoucí vývoj v těchto oblastech. V úvodní části je nastíněna celá problematika a dále se čtenář seznámí se stručnou historií reklamy z hlediska použitých médií. Druhá část je …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2007
  • Vedúci: Stanislav Horný
  • Oponent: Zuzana Vilímová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/1370

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.