Podnikové nakupování a jeho korelace s hospodářským výsledkem a peněžními toky – Ing. Miroslav Chmelíček
Ing. Miroslav Chmelíček
Bakalářská práce
Podnikové nakupování a jeho korelace s hospodářským výsledkem a peněžními toky
Corporate purchasing and its correlation with financial result and cashflow
Anotace:
Efektivní řízení firemního nakupování je klíčovým faktorem pro úspěch podniku obzvlášť v období krize. Tato práce se zaměřuje na jeho korelaci s hospodářským výsledkem a peněžními toky. V teoretické části se zaměřuje na historii nákupní funkce, podstatu nakupování, nákupní proces, rozdíly mezi klasickým a moderním přístupem a rozebírá vliv na výše uvedené veličiny. V aplikační části je provedeno představení …víceAbstract:
Effective corporate purchasing is a key factor for the success of business especially in times of crisis. This thesis focuses on its correlation with economic results and cashflows. In the theoretical part it focuses on the history of purchasing function, the essence of purchasing, purchasing proces, the differences between classical and modern a approaches and discusses the impact of above variables …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j4d42/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Vojtěch Vlk
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Adéla Dutková -
Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace
Monika Kravčíková -
Zpětná vazba jako nástroj knihoven pro řízení vztahu s institucemi, lidskými zdroji a uživateli
Markéta Bočková -
Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.
Žaneta Reková -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Řízení vztahů se zákazníky firmy Ramirent s. r. o., s cílem posílení její konkurenceschopnosti
Jakub Prokop -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová