Iveta Zapletalová
Diplomová práce
Volba nákupní strategie firmy
Choice of Companys Purchasing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá volbou nákupní strategie firmy a je rozdělena do tří kapitol. Úvodní kapitola popisuje teoretická východiska strategického rozhodování a postavení nákupu v managementu firem. Druhá kapitola definuje současný stav strategického rozhodování o nákupu ve firmě, přednosti a nedostatky. Poslední kapitola obsahuje vlastní návrh změn v rozhodování o nákupu v organizaci, odhad dosažitelných …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the choice of the company's purchasing strategy and it is divided into three chapters. The introductory chapter describes the theoretical basis of strategic decision-making and the position of purchasing in the management of companies. The second chapter defines the current state of strategic purchasing decisions in the company, advantages and disadvantages. The last chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Stanislava Grosová, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Šaradín, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.Vysoká škola logistiky o.p.s.
Magisterský studijní program / obor:
Logistika / Logistika
Práce na příbuzné téma
-
Strategic decision making in a company from the behavioral perspective
Mariko Ueno -
Strategic management and decision-making in hotel operation
Tomáš Pešťák -
Psychology of decision making: Effect of learning, end-effect, cheap talk, and other variables influencing decision making in the Prisoner’s Dilemma game
Štěpán Veselý -
Advanced approaches of real options applied in decision making
Huanyu Li -
A Cognitive Knowledge-Based Decision-Making
Tomáš Konrád -
Strategické rozhodování v pobočce nadnárodní společnosti
Zuzana Gajdošová -
Aplikace metod rozhodovací analýzy při strategickém rozhodování: volba CRM nástroje
Peter Medveď -
Foreign trade of the Czech Republic - Case study of import parts and components from Asia to Škoda Auto
Dominika Dubská
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
ISISvrk, R.
17. 6. 2021
ISISvrk, R.
17. 6. 2021