Připravenost budoucích pedagogů 1. stupně ZŠ na inkluzi žáka s narušenou komunikační schopností – Mgr. Jana Bagarová
Mgr. Jana Bagarová
Bachelor's thesis
Připravenost budoucích pedagogů 1. stupně ZŠ na inkluzi žáka s narušenou komunikační schopností
The readiness of future primary teachers for inclusion of pupils with communication disorder
Abstract:
Bakalářská práce "Připravenost budoucích pedagogů 1. stupně ZŠ na inkluzi žáka s narušenou komunikační schopností" se soustředí na profesní připravenost budoucích učitelů na inkluzi žáka s narušenou komunikační schopností (dále NKS). První dvě kapitoly tvoří teoretický základ. První se zabývá charakteristikou žáka 1. stupně ZŠ, komunikačními kompetencemi, komunikačními dovednostmi a schopnostmi, integrací …moreAbstract:
The topic of bachelor thesis is „The readiness of future primary teachers for inclusion of pupils with communication disorder“. Bachelor thesis contains free parts. The first part deals with characteristic of pupils at Primary school, Framework educational programme for elementary education, communication skills and concepts of integration and inclusion. The second part contains characteristic of pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ef0g6/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2014
- Supervisor: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jana Imrichovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAGAROVÁ, Jana. \textit{Připravenost budoucích pedagogů 1. stupně ZŠ na inkluzi žáka s narušenou komunikační schopností}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/l7yml2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová -
Připravenost pedagogů k edukaci žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách
Martina Ušatá -
Projevy komunikační schopnosti u žákyně s Downovým syndromem
Zuzana Maděrová -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová