Připravenost budoucích pedagogů 1. stupně ZŠ na inkluzi žáka s narušenou komunikační schopností – Mgr. Jana Bagarová
Mgr. Jana Bagarová
Bakalářská práce
Připravenost budoucích pedagogů 1. stupně ZŠ na inkluzi žáka s narušenou komunikační schopností
The readiness of future primary teachers for inclusion of pupils with communication disorder
Anotace:
Bakalářská práce "Připravenost budoucích pedagogů 1. stupně ZŠ na inkluzi žáka s narušenou komunikační schopností" se soustředí na profesní připravenost budoucích učitelů na inkluzi žáka s narušenou komunikační schopností (dále NKS). První dvě kapitoly tvoří teoretický základ. První se zabývá charakteristikou žáka 1. stupně ZŠ, komunikačními kompetencemi, komunikačními dovednostmi a schopnostmi, integrací …víceAbstract:
The topic of bachelor thesis is „The readiness of future primary teachers for inclusion of pupils with communication disorder“. Bachelor thesis contains free parts. The first part deals with characteristic of pupils at Primary school, Framework educational programme for elementary education, communication skills and concepts of integration and inclusion. The second part contains characteristic of pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ef0g6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Imrichovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová -
Připravenost pedagogů k edukaci žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách
Martina Ušatá -
Analýza současného stavu připravenosti pedagogů 1. stupně základní školy k práci s žáky s narušenou komunikační schopností
Marcela JINDROVÁ -
Žák s narušenou komunikační schopností
Eva Smejkalová -
Analýza komunikační schopnosti žáků druhé třídy běžné základní školy s komunikační bariérou
Jana Kopecká