Business strategy for a company entering foreign markets – Mgr. Zhanara Osmonova
Mgr. Zhanara Osmonova
Diplomová práce
Business strategy for a company entering foreign markets
Business strategy for a company entering foreign markets
Anotace:
The diploma thesis describes and analyses the entry strategy of foreign companies and their development on the Russian market. The thesis encompasses risk assessment of the environment, PEST analysis, Porter’s five forces analysis. Based on this analysis, the recommendations was drawn for the company that wants to enter Russian market and develop successful business. The main aim of the diploma thesis …víceAbstract:
The diploma thesis describes and analyses the entry strategy of foreign companies and their development on the Russian market. The thesis encompasses risk assessment of the environment, PEST analysis, Porter’s five forces analysis. Based on this analysis, the recommendations was drawn for the company that wants to enter Russian market and develop successful business. The main aim of the diploma thesis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ua267/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
Anna Tubert -
Motivation for purchase of luxury goods: The case of the Czech Republic and Armenia
Naděžda Galustjan -
FATCA (Foreign Account Tax Compliance Act)
Andrea Lojíková -
Success factors of profitable businesses in declining industries
Ahmad Miari -
Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím
Kristýna Šrámková -
Užití e-shopu pro možnost exportu zboží na německý trh, začlenění problematiky do vzdělávání
Martina FEREŠOVÁ -
Průzkum logistických možností pro export zboží na nové trhy
Marek Révay -
Marketingová strategie pro obchod s použitým textilním zbožím na českém trhu
Kateřina Štěrbová