Analýza chování spotřebitele na trhu cestovního ruchu – Adéla Grochalová
Adéla Grochalová
Bachelor's thesis
Analýza chování spotřebitele na trhu cestovního ruchu
Consumer Behaviour Analysis in the Tourism Market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitele na trhu cestovního ruchu. Jejím cílem je identifikovat problematiku rozhodování spotřebitele při volbě organizovaného či individuálního trávení dovolené. V teoretické části jsou charakterizovány teoretická východiska chování spotřebitele a nákupní rozhodovací proces, následně je popsán trh cestovního ruchu, kde je podrobněji rozebrána historie …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of consumer behaviour in the tourism market. Its aim is to identify the issue of consumer decision making when choosing an organised or individual vacation. In the theoretical part, the theoretical background of consumer behaviour and the purchase decision process are characterised, followed by a description of the tourism market, where the history of tourism …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149338
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedúci: Lenka Švajdová
- Oponent: Tomáš Tykva
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Zuzana Bílková -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Šárka Machová -
Právní otázky založení a provozování cestovní kanceláře a cestovní agentury
Natalie Typltová -
Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury
Michaela Sýkorová -
Projekt založení cestovní kanceláře zaměřené na výjezdový cestovní ruch do Skandinávie
Jan Kozár -
Udržitelný cestovní ruch z perspektivy cestovních kanceláří
Jana Bartová -
Připrava medialni kampane pro Cestovni Kancelař Tapír
Vladislav Monakov