Environmentální vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním v primární škole – Mgr. Marie Čechová
Mgr. Marie Čechová
Diplomová práce
Environmentální vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním v primární škole
Environmental Education of Children with Social Disadvantage at Primary School
Anotace:
Diplomová práce pojednává o environmentálním vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. V prvních třech kapitolách je charakterizováno pojetí environmentální výchovy a specifika edukace žáka se sociálním znevýhodněním. Podstatnou část této práce tvoří anketa a její vyhodnocení, kdy cílem bylo zjistit vztah žáků k přírodě a zdravému životnímu stylu. Následovalo vytvoření výukových materiálů a jejich …víceAbstract:
Diploma thesis deals with environmental education of pupils with social disadvantage. In the first three chapters there is a description of the environmental education and specifics of education of pupil with social disadvantage. The main part of this work forms questionnaire and the interpretation whose goal was making out relationship of pupils to nature and healthy life style. And then the creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bv940/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální téma Voda kolem nás v primárním vzdělávání
Markéta ŠIROČKOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Aktivizační metody hiporehabilitace pro děti se sociálním znevýhodněním
Eva Plchová -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Zaměstnávání lidí se zdravotním nebo sociálním znevýhodněním jako součást personální strategie
Veronika Krotilová -
Zaměstnávání lidí se zdravotním nebo sociálním znevýhodněním jako součást personální strategie
Daniela Cmuntová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová