Implementace metrik help desk v malé IT firmě – Jan Braverman
Jan Braverman
Diplomová práce
Implementace metrik help desk v malé IT firmě
Help Desk Metrics Implementation in a Small Company
Anotace:
V této práci byla navržena sada metrik vhodných pro měření help desku a ta byla podrobena mutlidimenzionální analýze. Základním konceptem pro celé řešení je metodika ITIL, proto je v práci obsažena i analýza odpovídajících procesů ITIL. Pro vyzkoušení některých metrik, byly tyto nasazeny v help desk aplikaci. Navržená sada metrik byla zúžena na ty, které jsou uplatnitelné v malé firmě. Závěr práce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2285
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Jan Pour
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2285
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Praktické využitie Business Intelligence nástroja v projekte
Paulína Kosturáková -
Design Business Intelligence for Sales team
Kidus Desalegn Kebede