Jan Braverman

Master's thesis

Implementace metrik help desk v malé IT firmě

Help Desk Metrics Implementation in a Small Company
Abstract:
V této práci byla navržena sada metrik vhodných pro měření help desku a ta byla podrobena mutlidimenzionální analýze. Základním konceptem pro celé řešení je metodika ITIL, proto je v práci obsažena i analýza odpovídajících procesů ITIL. Pro vyzkoušení některých metrik, byly tyto nasazeny v help desk aplikaci. Navržená sada metrik byla zúžena na ty, které jsou uplatnitelné v malé firmě. Závěr práce …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2007
  • Supervisor: Ota Novotný
  • Reader: Jan Pour

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2285

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika

Theses on a related topic