Jan Braverman
Master's thesis
Implementace metrik help desk v malé IT firmě
Help Desk Metrics Implementation in a Small Company
Abstract:
V této práci byla navržena sada metrik vhodných pro měření help desku a ta byla podrobena mutlidimenzionální analýze. Základním konceptem pro celé řešení je metodika ITIL, proto je v práci obsažena i analýza odpovídajících procesů ITIL. Pro vyzkoušení některých metrik, byly tyto nasazeny v help desk aplikaci. Navržená sada metrik byla zúžena na ty, které jsou uplatnitelné v malé firmě. Závěr práce …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2285
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2007
- Supervisor: Ota Novotný
- Reader: Jan Pour
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2285
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Praktické využitie Business Intelligence nástroja v projekte
Paulína Kosturáková -
Design Business Intelligence for Sales team
Kidus Desalegn Kebede