Bc. Lenka Přibilová

Master's thesis

Assessing young learners - a case study

Assessing young learners - a case study
Abstract:
Diplomová práce Hodnocení mladších žáků pojednává o potřebách učitele poznat své žáky a rozumět jejich potřebám a problémům. Dalším bodem této práce je otázka hodnocení samotného - cíle, principy, typy, metody, formy a kritéria. Posledním bodem, kterým se tato práce zaobírá, je využití různých forem a typů hodnocení na základě výzkumného šetření.
Abstract:
The thesis Assessing young learners deals with the need of a teacher to know his or her learners and to understand their needs and problems. Other issue mentioned in the thesis is the question of assessment itself. The last issue the thesis deals with is the usage of forms and types of assessment based on the research investigation.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2008
  • Supervisor: Mgr. Naděžda Vojtková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language