Bc. Lenka Přibilová
Master's thesis
Assessing young learners - a case study
Assessing young learners - a case study
Abstract:
Diplomová práce Hodnocení mladších žáků pojednává o potřebách učitele poznat své žáky a rozumět jejich potřebám a problémům. Dalším bodem této práce je otázka hodnocení samotného - cíle, principy, typy, metody, formy a kritéria. Posledním bodem, kterým se tato práce zaobírá, je využití různých forem a typů hodnocení na základě výzkumného šetření.Abstract:
The thesis Assessing young learners deals with the need of a teacher to know his or her learners and to understand their needs and problems. Other issue mentioned in the thesis is the question of assessment itself. The last issue the thesis deals with is the usage of forms and types of assessment based on the research investigation.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cnv1j/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2008
- Supervisor: Mgr. Naděžda Vojtková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Theses on a related topic
-
Alternative ways of assessment at elementary school
Lucie Novotná -
Sebehodnocení učitelů na prvním stupni základní školy
Jana Uhlířová -
Sebehodnocení žáků 2. ročníku základní školy
Eva Kalinová -
Sebehodnocení zdravotní gramotnosti žáků po absolvování 1. stupně základní školy
Natálie Hrušková -
Školní úspěch, neúspěch a sebehodnocení žáků druhého stupně základní školy
Monika Říhová -
Sebehodnocení a jeho využití u žáků na prvním stupni základní školy
Marcela BOHÁČKOVÁ -
Sebehodnocení u dětí na prvním stupni základní školy
Michala Svatoňová -
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Eva FRANKOVÁ