Bc. Lenka Přibilová

Master's thesis

Assessing young learners - a case study

Assessing young learners - a case study
Anotácia:
Diplomová práce Hodnocení mladších žáků pojednává o potřebách učitele poznat své žáky a rozumět jejich potřebám a problémům. Dalším bodem této práce je otázka hodnocení samotného - cíle, principy, typy, metody, formy a kritéria. Posledním bodem, kterým se tato práce zaobírá, je využití různých forem a typů hodnocení na základě výzkumného šetření.
Abstract:
The thesis Assessing young learners deals with the need of a teacher to know his or her learners and to understand their needs and problems. Other issue mentioned in the thesis is the question of assessment itself. The last issue the thesis deals with is the usage of forms and types of assessment based on the research investigation.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
  • Vedúci: Mgr. Naděžda Vojtková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language