Assessing young learners - a case study – Bc. Lenka Přibilová
Bc. Lenka Přibilová
Diplomová práce
Assessing young learners - a case study
Assessing young learners - a case study
Anotace:
Diplomová práce Hodnocení mladších žáků pojednává o potřebách učitele poznat své žáky a rozumět jejich potřebám a problémům. Dalším bodem této práce je otázka hodnocení samotného - cíle, principy, typy, metody, formy a kritéria. Posledním bodem, kterým se tato práce zaobírá, je využití různých forem a typů hodnocení na základě výzkumného šetření.Abstract:
The thesis Assessing young learners deals with the need of a teacher to know his or her learners and to understand their needs and problems. Other issue mentioned in the thesis is the question of assessment itself. The last issue the thesis deals with is the usage of forms and types of assessment based on the research investigation.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cnv1j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternative ways of assessment at elementary school
Lucie Novotná -
Sebehodnocení učitelů na prvním stupni základní školy
Jana Uhlířová -
Sebehodnocení žáků 2. ročníku základní školy
Eva Kalinová -
Sebehodnocení zdravotní gramotnosti žáků po absolvování 1. stupně základní školy
Natálie Hrušková -
Školní úspěch, neúspěch a sebehodnocení žáků druhého stupně základní školy
Monika Říhová -
Sebehodnocení a jeho využití u žáků na prvním stupni základní školy
Marcela BOHÁČKOVÁ -
Sebehodnocení u dětí na prvním stupni základní školy
Michala Svatoňová -
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Eva FRANKOVÁ