Možnosti zvyšování konkurenceschopnosti vybraného podniku v Karlovarském kraji – Bc. Jiří Hrnko
Bc. Jiří Hrnko
Diplomová práce
Možnosti zvyšování konkurenceschopnosti vybraného podniku v Karlovarském kraji
The Possibilities of Increasing the Competitiveness of the Chosen Company in Karlovy Vary Region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématikou zvyšování efektivnosti, výkonnosti a konkurenceschopnosti daného podniku. Autor v první části definuje základní pojmy, jako je strategické řízení, strategická analýza, marketingová strategie. Ve druhé části již využívá teoretické poznatky v praktické aplikaci strategické analýzy sledovaného podniku a marketingové možnosti včetně marketingového mixu. Na základě výsledků …víceAbstract:
This thesis deals with a specific business and its increasing effectiveness, performance and competitiveness. The author defines basic terms in the first part such as strategic management, strategic analysis, marketing strategy. In the second part he is already using theoretical knowledge in the practical application of strategic analysis of the monitored company. He also discusses the marketing possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tafgj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2015
- Vedoucí: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA
- Oponent: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková