Možnosti zvyšování konkurenceschopnosti vybraného podniku v Karlovarském kraji – Bc. Jiří Hrnko
Bc. Jiří Hrnko
Master's thesis
Možnosti zvyšování konkurenceschopnosti vybraného podniku v Karlovarském kraji
The Possibilities of Increasing the Competitiveness of the Chosen Company in Karlovy Vary Region
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématikou zvyšování efektivnosti, výkonnosti a konkurenceschopnosti daného podniku. Autor v první části definuje základní pojmy, jako je strategické řízení, strategická analýza, marketingová strategie. Ve druhé části již využívá teoretické poznatky v praktické aplikaci strategické analýzy sledovaného podniku a marketingové možnosti včetně marketingového mixu. Na základě výsledků …moreAbstract:
This thesis deals with a specific business and its increasing effectiveness, performance and competitiveness. The author defines basic terms in the first part such as strategic management, strategic analysis, marketing strategy. In the second part he is already using theoretical knowledge in the practical application of strategic analysis of the monitored company. He also discusses the marketing possibilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2015
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/tafgj/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2015
- Supervisor: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA
- Reader: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRNKO, Jiří. \textit{Možnosti zvyšování konkurenceschopnosti vybraného podniku v Karlovarském kraji}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2015. Available from: https://theses.cz/id/l8qbtb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Návrh marketingové strategie úklidové firmy
Lenka Korábová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová