Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele – Anastasia Teploukhova
Anastasia Teploukhova
Master's thesis
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Legal issues of the impact of internet advertising on consumers
Anotácia:
V této diplomové práci jsou podrobně analyzovány charakteristiky soudobé reklamy, včetně vlastností online reklamy. Práce dále definuje požadavky na reklamu v souladu s právními a etickými normami. V teoretické části jsou identifikovány účinné psychologické triky používané v reklamě pro manipulativní účely. Praktická část obsahuje kvantitativní průzkum v podobě dotazníkového šetření za účelem zjištění …viacAbstract:
This master thesis analyses the characteristics of contemporary advertising, including the properties of online advertising, in detail. The thesis further defines the requirements for advertising in accordance with legal and ethical standards. The theoretical part identifies effective psychological tricks used in advertising for manipulative purposes. The practical part contains a quantitative survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
- Vedúci: Martin Boháček
- Oponent: Regina Yusupova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85060
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Uplatnění psychologie v marktetingu
Sandra Hlaváčová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Michaela Kadlecová -
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
Veronika Líšková