Daryna Shapoval

Bachelor's thesis

Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích

The use of artificial intelligence in social media marketing
Abstract:
Hlavním tématem práce je " Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sí-tích". Práce se zabývá klíčovými pojmy a jejich vzájemnými souvislostmi, jako jsou umělá inteligence, marketing, sociální sítě a další. Byla provedena podrobná analýza aplikací, které využívají umělou inteligenci. Výsledkem je vypracování konkrétního ná-vodu pro využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích …more
Abstract:
The main topic of the thesis is "The use of artificial intelligence in social media market-ing". The thesis deals with key concepts and their interrelationships such as artificial in-telligence, marketing, social networking and others. Detailed analysis of applications that use artificial intelligence has been done. As a result, specific guidelines for the use of artificial intelligence in social media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Příhodová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Shapoval, Daryna. Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní