Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích – Daryna Shapoval
Daryna Shapoval
Bachelor's thesis
Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích
The use of artificial intelligence in social media marketing
Abstract:
Hlavním tématem práce je " Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sí-tích". Práce se zabývá klíčovými pojmy a jejich vzájemnými souvislostmi, jako jsou umělá inteligence, marketing, sociální sítě a další. Byla provedena podrobná analýza aplikací, které využívají umělou inteligenci. Výsledkem je vypracování konkrétního ná-vodu pro využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích …moreAbstract:
The main topic of the thesis is "The use of artificial intelligence in social media market-ing". The thesis deals with key concepts and their interrelationships such as artificial in-telligence, marketing, social networking and others. Detailed analysis of applications that use artificial intelligence has been done. As a result, specific guidelines for the use of artificial intelligence in social media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Příhodová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SHAPOVAL, Daryna. \textit{Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2024. Available from: https://theses.cz/id/l94f4s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Shapoval, Daryna. Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Theses on a related topic
-
Umělá inteligence: filosofické, sociální a etické aspekty
Jiří Mareš -
Sociální dopady vývoje umělé inteligence
Natálie Hranická -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Kryštof Rožek -
Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu
Miloslav Vach -
Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci
Jakub Červencl -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý