Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích – Daryna Shapoval
Daryna Shapoval
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích
The use of artificial intelligence in social media marketing
Anotace:
Hlavním tématem práce je " Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sí-tích". Práce se zabývá klíčovými pojmy a jejich vzájemnými souvislostmi, jako jsou umělá inteligence, marketing, sociální sítě a další. Byla provedena podrobná analýza aplikací, které využívají umělou inteligenci. Výsledkem je vypracování konkrétního ná-vodu pro využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích …víceAbstract:
The main topic of the thesis is "The use of artificial intelligence in social media market-ing". The thesis deals with key concepts and their interrelationships such as artificial in-telligence, marketing, social networking and others. Detailed analysis of applications that use artificial intelligence has been done. As a result, specific guidelines for the use of artificial intelligence in social media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Příhodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Shapoval, Daryna. Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence: filosofické, sociální a etické aspekty
Jiří Mareš -
Sociální dopady vývoje umělé inteligence
Natálie Hranická -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Kryštof Rožek -
Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu
Miloslav Vach -
Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci
Jakub Červencl -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý