Vztah školy a rodiny ve školské alternativě - případ waldorfské školy – Mgr. Bc. Lucie Viková
Mgr. Bc. Lucie Viková
Bakalářská práce
Vztah školy a rodiny ve školské alternativě - případ waldorfské školy
The Relation between the School and the Family in School Alternative - the Case of Waldorf School
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vztah školy a rodiny ve školské alternativě – případ waldorfské školy. Práce má teoreticko-empirický charakter a je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje obecně vztahu školy a rodiny, charakteristice a podstatě alternativních škol se zaměřením hlavně na waldorfskou pedagogiku a na vztah waldorfské školy a rodiny. V závěru teoretické části se zamýšlím nad některými …víceAbstract:
The topic of the bachelor work is the relation between the school and the family in school alternative – the case of waldorf school. The work has theoretically empiric character. The theoretical part is devoted generally to the relation between the school and the family, to the characterization and the nature of alternative schools with the direction mainly to waldorfs pedagogy and the relation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/axovx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
WALDORFSKÁ PEDAGOGIKA V ČESKÉ MATEŘSKÉ ŠKOLE
Adéla CAISOVÁ -
Cíle waldorfské koncepce výchovy a vzdělávání a jají vývoj od počátku až dodnes.
Veronika MOJCHEROVÁ -
Edukace rómských žáků v alternativních formách vzdělávání se zaměřením na Waldorfskou školu
Štěpánka SAMCOVÁ -
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
How does family environment influence adolescent subjective psychosomatic health?
Yi Huang