Zhodnocení specifik a spotřebitelských preferencí při nákupu potravin – Bc. Dominika Trinkmocová
Bc. Dominika Trinkmocová
Master's thesis
Zhodnocení specifik a spotřebitelských preferencí při nákupu potravin
Assessment of Specifics and Consumer Preferences when Buying Food
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením specifik spotřebitelského chování a preferencí při nákupu potravin. Teoretická část je literární rešerší zpracovanou na základě studia odborné literatury. Hlavními tématy teoretické části práce jsou zejména obchod, maloobchod, nákupní proces a faktory, kterého ho ovlivňují. Nedílnou součástí jsou specifika potravin. V rámci části praktické jsou zhodnocena …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the assessment of the specifics of consumer behaviour and preferences when buying food. The theoretical part is a literary research based on the study of professional literature. The main topics of the theoretical part of the thesis are mainly trade, retail, purchasing process and the factors that affect it. Part of the diploma are also the specifics of food. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Reader: Milan Šnajder, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRINKMOCOVÁ, Dominika. \textit{Zhodnocení specifik a spotřebitelských preferencí při nákupu potravin}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/l9ctlq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich -
Český spotřebitel a potraviny pocházející z Francie
Eva BRYCHTOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights