Recommendations to companies on the Russian market of online services based on the practical study of the Yandex company – Regina Mingazova
Regina Mingazova
Bakalářská práce
Recommendations to companies on the Russian market of online services based on the practical study of the Yandex company
Doporučení pro společnosti na ruském trhu online služeb na základě praktické studie společnosti Yandex
Anotace:
Tato bakalářská práce se soustředí na výzkumu současných trendu na Ruském trhu online služeb. Hlavním cílem této práce bylo dát doporučení začinajícím firmám, které se jen zapojuje do sféry online služeb. Proto aby zanalyzovat tržní trendy, společnost Yandex byla prostudována kvůli jejímu vedoucímu postavení na digitálním trhu. Dostupné druhotné údaje byly prostudovány spolu s prvotnými údaji, které …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on research of the current trends on the Russian market of online services. The objective of this work is to give recommendations to start-ups that are just entering the sphere of online services. In order to analyse market trends, the Yandex company was studied due to its leading position on the Russian digital market. Available secondary data was analysed along with the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINGAZOVA, Regina. \textit{Recommendations to companies on the Russian market of online services based on the practical study of the Yandex company}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/l9m3w2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková