Kevin Özer

Bakalářská práce

Marketingový plán pro shisha bar Chilli-house

Marketing plan for a shisha bar Chill-house
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je tvorba marketingového plánu pro bar s vodními dýmkami. První, tedy teoretická část práce, popisuje strukturu a metody používané při navrhování marketingového plánu. Praktická část práce, je poté zaměřena na konkrétní podnik, jeho charakteristiku a analýzu. V této části práce se nachází například SWOT analýzu, PESTLE analýzu, analýzu typického zákazníka a stanovení marketingových …více
Abstract:
The subject of this Bachelor thesis is the creation of a marketing plan for a shisha bar. The first, theoretical part of this thesis describes the structure and methods used for creation of marketing plan. The practical part of thesis, is focused on specific business, its characteristics and analysis. In this part of thesis, we find, for example, SWOT analysis, PESTLE analysis, analysis of a typical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Lucie Pražáková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON