Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce – Bc. Martin Trojan
Bc. Martin Trojan
Diplomová práce
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Evaluation and Optimization of pay-per-click (PPC) Campaign
Anotace:
Tématem diplomové práce je zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce. Teoretická část je zaměřena na specifika PPC reklamy, vyhodnocování přínosu i automatizaci. V praktické části jsou za pomocí sekundárních dat více než 30 společností provedeny analýzy různých nastavení v reklamních účtech. Vliv těchto nastavení je zkoumán v delším časovém horizontu a následně vyhodnocen. Mezi …víceAbstract:
The topic of the thesis is the evaluation and optimization of pay-per-click (PPC) advertising performance. The theoretical part focuses on the specifics of PPC advertising, data evaluation and automation. In the practical part, different settings in advertising accounts are analysed using secondary data of more than 30 companies. The impact of these settings is examined over a longer time horizon and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yrykc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Financování volebních kampaní politických stran ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017
David ODSTRČIL -
Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
Tomáš Martínek -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Nastavování a optimalizace SEA reklamních kampaní
Jana Steinhauserová -
Optimalizace produktových inzerátů v placeném vyhledávání
Filip Svárovský -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár