Bc. Martin Trojan

Diplomová práce

Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce

Evaluation and Optimization of pay-per-click (PPC) Campaign
Anotace:
Tématem diplomové práce je zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce. Teoretická část je zaměřena na specifika PPC reklamy, vyhodnocování přínosu i automatizaci. V praktické části jsou za pomocí sekundárních dat více než 30 společností provedeny analýzy různých nastavení v reklamních účtech. Vliv těchto nastavení je zkoumán v delším časovém horizontu a následně vyhodnocen. Mezi …více
Abstract:
The topic of the thesis is the evaluation and optimization of pay-per-click (PPC) advertising performance. The theoretical part focuses on the specifics of PPC advertising, data evaluation and automation. In the practical part, different settings in advertising accounts are analysed using secondary data of more than 30 companies. The impact of these settings is examined over a longer time horizon and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta