Vliv strachu z onemocnění COVID-19 na spotřebitelské chování – Dominik Vališ
Dominik Vališ
Bachelor's thesis
Vliv strachu z onemocnění COVID-19 na spotřebitelské chování
The impact of fear of COVID-19 on consumer behavior
Anotácia:
Cílem této práce je ověření platnosti výsledků původní studie v Číně a rovněž potvrdit či vyvrátit jednotlivé hypotézy na vybrané populaci v ČR ve věku 18-80 let. Náplní teoretické části je vysvětlit pojmy ze zadání práce, konkrétně COVID-19 a spotřebitelské chování, vymezit a argumentovat cíle současného stavu poznání. Základní tematické celky jsou „Terror Management Theory“, informační konformita …viacAbstract:
The aim of this work is to verify the validity of the results of the original study in China and also to confirm or refute individual hypotheses for a selected population in the Czech Republic aged 18-80 years. The content of the theoretical part is to explain the concepts of the work, namely COVID-19 and consumer behavior, to define and argue the goals of the current state of knowledge. The basic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84628
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2021
- Vedúci: Michal Novák
- Oponent: Vladislav Bína
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84628
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Beer trade and consumption
Stanislava Brindzová -
Vnímání rizik umělé inteligence pohledem terror management theory
Daniel Friedrich -
Terror management theory: vztah uvědomění vlastní smrtelnosti a hostility k cizím kulturám
Kateřina Kučerová -
Terror Management Theory/Teorie zvládání strachu: ověření Mortality Salience hypotézy
Lucia Majerská