Ing. Miloslav KRÄTSCHMER

Bachelor's thesis

Analýza prodeje suvenýrů Sk Sigma Olomouc, a. s.

Analysis of merchandising of SK Sigma Olomouc, a. s.
Anotácia:
Tuto bakalářskou práci jsem rozdělil na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažil vypracovat z literárních pramenů poznatky zaměřené na marketing a prodej. Zdroje, ze kterých jsem čerpal, byly odborné literatury, vysokoškolská skripta renomovaných vysokých škol z České republiky, zabývající se marketingem, psychologií trhu, prodejem, zbožím apod. V praktické části jsem …viac
Abstract:
I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. In the theoretical one I have tried to elaborate pieces of knowledge specialized in the subject of marketing and a negotiation. The sources, which I have drawn from, are specialized publications, prestigious university{\crq}s mimeographeds dealing with the subject of marketing, the market psychology, a negotiation, goods etc. In …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor: 3831

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÄTSCHMER, Miloslav. Analýza prodeje suvenýrů Sk Sigma Olomouc, a. s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.