Spotřebitelské preference při výběru čajů – Bc. Petra Šrámková
Bc. Petra Šrámková
Diplomová práce
Spotřebitelské preference při výběru čajů
Consumers preferences for teas and infusions
Anotace:
Čaj je bezesporu velmi oblíbený přírodní nápoj, který má mnoho pozitivních zdravotních účinků. Přesto v dnešní době lidé ve velké míře kupují kofeinové nápoje, džusy plné cukrů a nezdravé limonády plné chemikálií. Tato závěrečná práce se zabývá spotřebitelskými preferencemi při výběru čajů a možnostmi jejich ovlivnění pomocí marketingových nástrojů. Teoretická část této práce je kombinací informací …víceAbstract:
Tea is undoubtedly a very popular natural drink that has many positive health effects. Yet nowadays people largely buy caffeinated drinks, juices full of sugars and unhealthy sodas full of chemicals. This thesis deals with consumer preferences in the selection of teas and their possible influence using marketing tools. The theoretical part of this work is a combination of information about tea, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Nový, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůMagisterský studijní program / obor:
Rozvoj venkova a zemědělství / Rozvoj venkovského prostoru
Práce na příbuzné téma
-
Preference spotřebitelů při online nákupu obuvi
Simona Chovancová -
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Veronika Stávková -
Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru
Richard Kopsa -
Spotřebitelské preference na automobilových trzích v Rusku a v České republice
Alexander Vasenin -
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference u vybraného produktu
Simona Benešová -
Spotřebitelské preference dlouhodobě nezaměstnaných
Miroslava Jandeková -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba
Název
Vložil
Vloženo
Práva