Udržitelná móda a udržitelný prodejce očima českých zákazníků – Július Bartók
Július Bartók
Diplomová práce
Udržitelná móda a udržitelný prodejce očima českých zákazníků
Sustainable fashion and a sustainable retailer through the eyes of Czech customers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá udržitelnou módou a výzkumem optimální podoby její prezentace na produktových stránkách e-shopů. Popisuje vývoj udržitelné módy a její význam pro změnu textilního průmyslu. Věnuje se také metodám testování malých změn uživatelského rozhraní webových stránek. Cílem práce je prostřednictvím uživatelského výzkumu popsat, jaká jsou očekávání a rozhodovací kritéria zákazníků při …víceAbstract:
This Master’s thesis is focused on sustainable fashion and on the research of the optimal form of its presentation on the product pages of e-shops. It describes the development of sustainable fashion and its importance in the change process of the textile industry. It also deals with the methods of testing the small changes of the website user interfaces. The thesis aims to conduct a user research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84861
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Lukáš Válek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84861
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Extrakce informací z produktových webových stránek
Matěj Čenčík -
Product Design Process Optimization at Small Business
Martin Jerkovič -
Hodnocení uživatelského rozhraní GIS produktů při řešení geoúloh pomocí eye-tracking testování.
Václav KUDĚLKA -
Hodnocení uživatelského rozhraní GIS produktů při řešení geoúloh pomocí eye-tracking testování.
Václav KUDĚLKA -
Udržitelná móda jako příležitost: prosazování alternativ k fast fashion
Nikola Režňáková -
Segmentace zákazníků na trhu slow fashion v České republice
Katsiaryna Babenka -
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
Veronika Miklášová -
Slow Fashion, aneb tempo giusto ve světě pomíjivých módních trendů
Ivana Ježková