Michael Sruc

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Agresivní reklama ve firmě Newdoors, s.r.o.

Anotace:
Tématem absolventské práce je Agresivní reklama ve firmě Newdoors, s.r.o. V teoretické části je popsána agresivní reklama a motivace zaměstnanců. Okrajově se zmiňuje o přímém prodeji a multilevel marketingu. V praktické části je popsána firma Newdoors, s.r.o., která používala přímý prodej a s tím i spojenou agresivní reklamu. Dále je v práci obsažen dotazník o přímém prodeji, podomním prodeji a o agresivní …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Milan Kratochvíl, Ph.D.
  • Oponent: Ing Karel Pikart

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

VOŠES A SPŠPT

vyšší odborný program:
Účetnictví a finance

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.